Veckodag: Söndag
Åldersgrupp: Alla åldrar
Kontaktperson: Hagakyrkan, 019-26 13 30
Gudstjänst

Varje söndag firar vi gudstjänst. Gudstjänsten består av gemensam sång ur psalmboken, bibelläsning, sång och musik, predikan och bön och brukar hålla på ungefär en timma. Under gudstjänsten görs också en insamling till församlingens verksamheter.

Vissa söndagar är det söndagsskola parallellt med gudstjänsten, andra söndagar finns det möjlighet för barnen att sitta vid ritbordet inne i kyrksalen, eller leka i lekrummet bredvid serveringslokalen.

Är gudstjänsterna bara för församlingens medlemmar? Nej! Våra gudstjänster är till för alla, vare sig man har någon anknytning till församlingen sedan tidigare, eller inte.
Varmt välkommen att vara med, särskilt om du inte varit här tidigare! Gudstjänsterna börjar oftast 10:00. Efteråt är det alltid gott fika och god gemenskap.

Veckodag: Söndag
Tid: 10:00