Veckodag: Fredagar
Åldersgrupp:
Kontaktperson: Linda Nordin Johansson, 070-628 36 83
Fredagskören

Fredagskören är en kör för dig med funktionsnedsättning. Kören drivs av Bilda. Haga missionsförsamling ställer upp med lokal för övning och konserter.

Kören finns för dig som har en funktionsnedsättning och vill vara med i en kör. Här är man välkommen även om man inte kan få fram några toner. Att delta i en kör kan man göra på flera sätt, det kan vara att lyssna, sjunga att välja vilka sånger som ska sjungas m.m. Det viktiga är att det blir en trevlig stund och en musikupplevelse.

På körövningen har vi en tydlig struktur så att alla ska känna sig trygga med vad som ska hända. Det är en tydlig början och ett tydligt slut. Vi tränar in sånger i ett tempo så att alla hinner med.

Vi övar på fredagar kl.16:00–16:45 i Hagakyrkan.
Kontaktperson för kören är Linda Nordin Johansson och medhjälpare är Lisbeth och Anci.

Har du frågor om kören, kontakta gärna Linda Nordin Johansson

Anmälan sker till Studieförbundet Bilda, 019-601 53 50 alt. www.bilda.nu/webbanmalan

Veckodag: Fredagar
Tid: 16.00